fredag den 4. marts 2011

Et rotationsprincip...

...er et princip, som bl.a. fodboldklubber gør en del brug af. Og den vogn er vi hoppet med på og har indført, at hvert bandmedlem fremover har en fast uge til at skrive løst og fast om både det ene og det andet. Eftersom jeg har været syg siden i tirsdags og derfor har kedet mig gudsjammerligt, har jeg dog fået lov til at springe køen over og starte allerede i dag i stedet for på mandag (der er intet så smukt, som når man ødelægger sit eget system, inden man har sat det i værk :-)). Så her er tre observationer, jeg har gjort den her fredag:

1: Min hjerne brændte en lille smule sammen, da jeg hørte "Song 2" blive fremført i X Faktor (og efterfølgende brændte den en lille smule mere sammen, da "Love Will Tear Us Apart" også blev udsat for fri fortolkning og dans!?).

2: Det her er verdens sejeste måde at skaffe sig selv et frispark.

3: Det her er godt nok en god sang (og hele albummet ligger ovre på det der 3voor12):




0 kommentarer:

Send en kommentar